tek cumle ile film ozeti

run fatboy run

la fontaine - kaplumbağa ile tavşan cover.

serkan

bir de şu var;

<bkz: serkan is my girl>

sozluk yazarlarinin su an dinledigi sarkilar

metallica - mama said

büdüt: hiç çalışasım yok lan.

harclarin kaldirilmasi

"parasız eğitim" temalı pankart açan öğrencilerin itilip kakılmasına, gözaltına alınmasına ve hatta tutuklu yargılanmasına göz yuman bir iktidardan asla beklenmeyecek bir icraat.

peki neden mi böyle oldu? varın bunun cevabını da siz bulun. küçücük bir vicdan muhasebesiyle bu hamlenin ne ifade ettiğini anlamak o kadar da zor olmasa gerek.

bu durumun basitçe, henüz netleşmeyen bazı statü kaygılarının bir takım kimselerce dışa vurumu olarak değerlendirilmesi de mümkün aslında.

kuzey kibris turk cumhuriyeti

2011 yılı itibariyle iyice yavru vatan olmaktan uzaklaşmış olan ülke(cik).

saçma sapan provokasyonlar yapılmasına başbakanın da cumhurbaşkanının da göz yumduğu bu ülke (ne kadar inkar etseler de soykırımın eşiğinden bizim kurtarmamız sayesinde tabii) artık kendini imha etmenin sınırlarına dayanmıştır.

bir an önce gerekli önlemler alınıp sıkı yönetim ilan edilmez ise ipler ellerinden kaçacak ve kendilerini eskiden olduğu gibi rumların ve daha nicesinin şefkatli kollarında bulacaktırlar.

madem orada bizimle kardeş olduğunu düşünenler var da ne diye bu saçma eylemlere koyun gibi bakıyorlar? yok mu onların da taşları sopaları? bu kalleşlere nasıl yanlış bir şey yaptıklarını bildirmek bu kadar mı zordur?

mevcut gidişata dur diyecek birileri çıkmaz ise olacakları gerçekten düşünmek bile istemiyorum.

ivedi bir biçimde anımsayın ki o rahatsızlık duyduğunuz ellerimiz sizin omzunuzdan şefkatle tutuyor olmasa, başka eller kim bilir nerelerinizden ne niyetler ile tutuyor olurdu.

bu acizliğinizden mütevellit size acımıyorum kıbrıs türk cumhuriyeti halkı, yalnızca sizler için, türk oluşunuza güvenerek, kanını akıtmaktan çekinmeyen kutsal şehit ve gazilerimize acıyorum.

sizin bu gidişatınız onların bir hiç uğruna ölmüş olmasına sebebiyet verecek cinsten.

isteyen istediğini desin ve isteyen de istediği kadar inkar etsin, sizi bizim yüce ulusumuzun kurtardığı gün gibi ortada, asla unutmayın ki güneş balçık ile sıvanmaz.

ahmetbey koftesi

dünyanın en lezzetli köftelerinden olan ve bir kez denendiği takdirde bağımlılık yapan köftedir.

merkezi kırklareli ilimizin lüleburgaz ilçesine bağlı ahmetbey beldesidir.

ayrıca önerilen;
http://www.ozetkofte.com/

sabahlari belediye otobuslerinin huzurevi servisine donmesi

insanın amına koyasını getiren durumdur, ama koyamazsın işte koyulmaz, zaten kimisi erkek olduğundan elverişli değildir, elverişli olanının amını da köpekler yemezdir artık zaten.

bağırmak suretiyle şöyle bir sual sormak gerekir bu moruklara;

- sik mi var sabah sabah hepiniz gelmişsiniz?

sen de yaşlanacaksın diye felsefe yapan olursa şayet ona da bu tür bir cevap verilesidir;

- yaşlanmıycam ulan carpe diem işte çatlayın ibneler! asgdlhsakdjaldks!

ardından bir çoğunun kafasında şu düşüncenin belirmesi kaçınılmazdır!

<bkz: bir zamanlar o ibne bendim>

<bkz: beni bir tek sen anladin sen de yanlis anladin>

hazir ayaktayken su getir

<bkz: kaldirmisken sana da koyayim>

merhabade.com

bir bomba daha yaratmamı sağlamış oluşum.

sen: ---yabancı şu anda size bir titreşim gönderdi!---
sen: ---yabancı şu anda size birden çok daha fazla titreşim gönderdi!---
yabancı:merhaba yabancı
sen: merhabalar
sen: nasılsınız
sen: öyle titreterek filan geldim ama kuusra bakmayın
yabancı:iyiyim sağolun sizi sormalı
sen: iyidir biz de nolsun
yabancı:rica ederim
yabancı:ne güzel efendim ne güzel
sen: adminlerden rica ettim bu ayrıcalığı bana tanıdılar
sen: titreşim gönderebiliyorum
sen: sonra cam filan açabiliyorum
yabancı:aaa ne kadar harika
sen: eşşeğin bi yerine suyu kaçı butonu bile eklemişler ama
yabancı:aman efendim hasta olursunuz
sen: senn basmana hiç gerek yok dediler neden öyle dediler anlamadım
yabancı:bir şey alır mıydınız bu arada
yabancı:sormayı unuttum bağışlayın
sen: valla ben bi neskafe alırım zahmet olmayacaksa
sen: est.
yabancı:uykunuz kaçmasın
yabancı:içine biraz viski?
sen: yalnız kahve kreması yeine cezvede özele ısıtılmış danone süt kullanırsanız
sen: olabilir aslında tekliflere açığım
sen: gerekirse suyu kaçır butonumu bile kullanırım
yabancı:tabii efendim yalnız davidoff kalmamış
yabancı:jack daniels aromalı filtre kahveye ne dersiniz
sen: sizin elinizden kurukahveci mehmet efendi sote olsa onu bile yerim
yabancı:çok naziksiniz
sen: öyleyimdir
yabancı:biraz müzik?
sen: bu totoş adminler de öyle diyorlar efendim
sen: valla ne süper olur bilemezsiniz
yabancı:ne tarz dinlersiniz acaba
sen: valla bana kalsa devils dance dinlerim de
sen: siz yine ambiyansı bozmamak adına hafif bişeyler koyun
sen: zeki müren filan gider bakın mesela
yabancı:efendim metallica loaddan sonra bitti
yabancı:ah lütfen efendim
yabancı:ben henry mancini frank sinatra l. armstrong tarzı bir şeyler düşünmüştüm
yabancı:bu arada lütfen montunuzu çıkartın
yabancı:rahatlayın lütfen
sen: ah tabi pardon
yabancı:biraz masaja ne dersiniz
sen: siz nasıl isterseniz
sen: tanrıdan başka şey dileseymişim olacakmış demekki
sen: ancak masajı siz yaparsanız kahveyi kim getirecek
yabancı:tanrıdan değil benden dilediğiniz sürece olur efendim
sen: millet hindistanda öküze tapıyor efendim ben size tapmışım çok mu o zaman
yabancı:kahvenizi çok ağır yapıyorum izninizle
sen: tabii
yabancı:çünkü bu akşam gibi
yabancı:sizin gibi
yabancı:mükemmel olmasını arzuluyorum
yabancı:kahvenizi beklerken biraz masaj
sen: teveccühünüz efendim
yabancı:biraz rahatlamak iyi gelir
sen: hiç sormayın bu turneler bitiriyor beni
yabancı:bu arada toblerone?
sen: ah nasıl güzel olur
yabancı:ah evet farkındayım kendinizi çok yoruyorsunuz
sen: kutuyu bırakın gidin
yabancı:sizin için 1kgluk olanlarından getiriyorum
sen: çok teşekkür ederim
yabancı:siz çok daha iyilerine layıksınız
yabancı:bu arada buyrun sıcak havlunuz
sen: dikkatinizi çekmek isterim ki henüz eşşeğin şeyine suyu kaçır butonuna basmadım
sen: çok teşekkür ederim
yabancı:bu arada puro, sigara?
sen: teşekkür ediyorum geçen hafta bıraktım
sen: köpeğim fifinin eşcinsel oluşunu boykot etme amacı güdüyorum
yabancı:nasıl isterseniz
sen: hayal kırıklığına uğrattı beni
yabancı:efendim fifi trajedisini... aah lütfen bahsetmeyelim bu mevzudan
yabancı:düşünmek dahi yüreğimdeki yaraları daha da derinleştiriyor
sen: medyaya yansımasaydı iyiydi ama
sen: tuvalette bile yanımdalar canım olmaz ki böyle şey
yabancı:merak etmeyin efendim dedim ben onlara
yabancı:sahip çıkın muhabirlerinize sonra yarın yok benim gazetem battı die gelmeyin dedim
sen: bilmiyorlar efendim
sen: anlamıyorlar
sen: halbuki ne biçim yetkileri olan bir şahsiyetim ben
yabancı:bir avuç ayaktakımı bozuntusu rahatınızı bozmasın efendim
sen: aslında ajdardan bile daha şöhretliyim
sen: öyle değil mi
yabancı:lütfen bırakın bunlarla ben ilgileniyim
sen: ajdar kim ki zaten
yabancı:olmaz mı efendim tabii ki ancak
yabancı:onu çok yakında geçeceksiniz
sen: evet geçeceğim
yabancı:bu arada sizi hindistan getirttiğim özel rahatlatıcı terapi jeliyle yağliyim mi bi güzel
sen: eylemimden de vazgeçmeyeceğim
sen: o köpeğe de seminer verilsin bıraksın bu ibnelikleri
yabancı:merak etmeyin efendim
yabancı:fifi döndüğünde tam bir hetero olacak
sen: valla süper olur iyice bi yavşamaya amaaan gevşemeye öyle ihtiyacım varki
sen: olmalı zaten
yabancı:ah efendim ne kadar gerilmişsiniz
yabancı:bu kadar stres bu kadar üzüntü
sen: fifinin sorumsuzlukları hep bunlar
yabancı:100 tane masum çocuğun gözyaşlarıyla doldurduğum banyonuza şimdi mi geçmeyi arzu edersiniz?
sen: hayır yapıosun bari ulu orta yapma dimi
yabancı:sakin olun efendim en sevdiğiniz meditasyon mumlarını yakıyorum
sen: inanamıyorum gerçekten bu banyoyu benim için mi hazırlattınız
yabancı:size layık değil ama..
sen: süt filan yeterdi bu fazla lüks kaçmasın
sen: medyaya sızmasın bal
sen: bak
yabancı:lütfen efendim sözleriniz incitiyor beni
yabancı:ben size adadım kendimi
sen: evladım bu suyun rengi neden sarımtrak böyle
sen: biri işedimi bunun içine
yabancı:kusura bakmayın efendim
yabancı:çocuklardan biri ağlarken tutamadı
yabancı:sonra bi daha ağlatmaya çalıştık
sen: hee anlıyorum
yabancı:gözyaşları kurumuş piçlerin
sen: olsun neyse artık gübre niyetine ya bismillah
yabancı:hepsinin ağzını burnunu kırıp gönderdim
sen: çok iyi etmişsin
yabancı:daha iyi hissetiğinize eminim
sen: bundan sonra bez bağlayın
sen: çok teşekkür ederim çok ihtiyacım vardı buna
yabancı:nasıl isterseniz efendim
sen: suya atlarken
sen: üzerine sıçrattım sanırım bi kaç damla
yabancı:bu arada efendim
sen: neyse gübre niyetine biraz boyun uzar belki
yabancı:duş sonrası görmek istediğiniz biri var mı
yabancı:rica ederim efendim
sen: düşünmeliyim
yabancı:ya da duşda size arkadaşlık etmesi için
yabancı:çünkü hemen getirtebilirim
sen: öyleyse
sen: metallica gelsin efenim
sen: bana burda en echolusundan bi concert ayarı yapsınlar
yabancı:hepsi mi efendim
sen: sadece james olmaz ama şimdi
sen: hepsi gelsin
yabancı:yalnız cliff burton kokmaya başladı
sen: canım çağırın
sen: yıkarız biz onu burda
yabancı:onu bence bi süre buzlukta tutmalıyız efendim
yabancı:nasıl isterseniz efendim
sen: sen nasıl biliyrosan uygula işte
yabancı:efendim metallicayla konuştum
yabancı:allright dediler
yabancı:geliolar
yabancı:haberler iyiymiş
sen: alrayt nedir ki efendim
yabancı:bilmiyorum efendim sanırım
yabancı:hepsi sağ diyorlar
yabancı:yani hepsi sağ taraftaymış
sen: çok sürer mi gelmeleri benm kakam geldi üzerinize afiyet
yabancı:ağzımı açim mi
sen: güzel bi manası var gibi
yabancı:yoksa tuvalete mi tercih edersiniz
sen: sağcı mıymış bunların hepsi
yabancı:ben de anlamadım ama solcu olacak halleri yok ya efendim
sen: neyse artık gelsinler sorarım ben onlara
yabancı:efendim bu arada
yabancı:izniniz olursa
sen: buyur
yabancı:başka bir arzunuz yoksa
yabancı:ben çıkabilir miyim
sen: tabii evladım
sen: çıkabilirsi
yabancı:sağ olun efendim
sen: son bi ricam var yalnız
yabancı:size iyi bir konser diliyorum
yabancı:emriniz olur
sen: bana çıkarken ajdarı da çağır
yabancı:napacaksınız efendim
sen: etallicayı dinlesin biraz da aydınlanma alsın
yabancı:efendim ajdarla son konuştuğumda
yabancı:bana fuck fuck bitch fuck sex oh yeah cam to cam horny dedi
sen: tmm işte
sen: kıvama gelmiş
yabancı:sanırım yeni şarkısı üzerinde çalışıyordu
yabancı:omegle adı galiba
sen: belki metallicayla duet olayına sokar rant sağlarız
yabancı:bu aralar hep onla meşgul
yabancı:ama deneyeceğim efendim
yabancı:metallicanın
sen: sen çağır ben ayarı veririm ona
yabancı:o ne adlı şarkısını çok güzel okuyor
sen: bilmez miyim
sen: zaten onun o güzel okumaları beni bu hallere düşüren
yabancı:bilirsiniz efendim
yabancı:ben müsadenizle izninizi istiyorum
sen: tabii müsaade senindir
yabancı:size keyifli dinlemeler diliyorum
yabancı:iyi akşamlar
sen: çekilebilirsin
sen: sana da

the end

merhabade.com

omegle'de saçmalama alışkanlığımızdan vazgeçemediğimizi farketmemize vesile olan uygulama.

çat-pat ingilizcemizle yaptığımız şu doğaçlamaya bakın hele,

konuşma tam da buradan başlıyor ve hiç bir kesinti yok, sen benim * yabancı da bu görüşmeden sonra türkçe devam etmek suretiyle tanıştığım kanımın ısındığı arkadaşım;

sen: who the hell are you?
yabancı:that's the question ı've been asking to myself
sen: thats it
sen: cuz i was just looking for someone like you
sen: i want you to work for me as a secret spy
yabancı:and you're..
sen: do you want to find out who the hell i am
yabancı:ı guess ı should spy that bitch up too huh?
sen: what the hell are you talking about spy 0031
yabancı:0031? ı want a code that includes 7!
sen: then suck your handful
sen: i made the decesion
sen: its your permanent code
sen: keep it your mind
yabancı:whatever you say
sen: call me boss
yabancı:or in my mind perhaps?
yabancı:or you just want me to keep my mind together?
sen: ok then
yabancı:boss?
sen: sorry i forgot to write "in" right there
sen: right im your boss
sen: i've hired you as a spy a few minutes ago
yabancı:that's correct
sen: and i dont remember that i've fired you
sen: then im your boss
yabancı:and what do you want me to do boss?
sen: yes
sen: this is the right question
sen: spy 0031
yabancı:yes boss
sen: i have a very important job for you
yabancı:all ears
sen: your target is ajdar
sen: you must be know him
yabancı:ajdar who boss?
sen: in turkei
sen: he is a popstar
sen: singer
sen: the best singer ever in the world
yabancı:yes ı do know him
sen: like mj
sen: yes
yabancı:not my place to judge boss
sen: your mission is to find out how he make this genious songs
sen: follow his every step
sen: even inside the toilet
yabancı:ı already did boss
sen: great
sen: you are faster then i guess
yabancı:well before you hired me ı wondered that myself too
sen: cool
yabancı:ı already have my report
sen: spy0031
yabancı:yes boss
sen: im waiting for your reports about ajdar
sen: give it to me
yabancı:and ı'm waiting for a big check with my name written on it boss
sen: after you give us the informations
yabancı:ı'm not stupid boss
sen: and we gonna verify them with our methods
sen: and we are not too spy 0031
sen: you have to trust us
sen: its not your last mission
yabancı:are you questioning my skills boss? do you think ı'm a fucking frod?
yabancı:no ı don't have to boss
yabancı:ı can sell this info for millions you know
sen: of course i dont
sen: im so sorry but you know its the procedure
yabancı:you have to trust me cause you need this information
yabancı:ı'm sure you can make an exception you're the boss afterall aren't you
yabancı:are you taking orders from someone else?
sen: we are not even sure about you have the correct information
yabancı:don't you dare question my information!
sen: what if you give us the information about teoman
yabancı:no boss everyone knows that he writes it with his dick
yabancı:and with couple of taiwan hookers perhaps
sen: yeah you are right
sen: and
sen: we never need any kind of information about his dunk dick
sen: you know
yabancı:if you say so boss
sen: now
sen: give me the informations right now
yabancı:but still i don't see that fucking check
sen: ok
yabancı:and ı'm starting to lose my temper boss
yabancı:you don't want me to lose my temper boss
yabancı:ı don't want either boss
sen: im gonna prepare that fucking check
yabancı:good
sen: what was the price for this mission
sen: what did i say to you
sen: ?
yabancı:well normally 100k but after you questioning my skills ı want 200k now
yabancı:and not fucking canadian dollars
sen: oh
sen: shit
sen: are you fucking on me
yabancı:are you gonna write that check or what
sen: im firing you spy0031
yabancı:you can't fire me boss
sen: go sell your shitty information to whoever you want
sen: wahy is that
yabancı:not if ı fucking quit first!
yabancı:fuck you
sen: shit
sen: i said first
yabancı:you can stick that lousy company of yours in your big fat ass
sen: thats impossible you to quit
sen: its the procedure
sen: no my ass is not so fat
yabancı:yeah ok you fired me now ı want my severance pay!
sen: please look at once more and think about that
sen: again
yabancı:allright it seems petite
yabancı:ı like women on top boss
sen: what severance pay
sen: its out of our matter
sen: forget about the women now
yabancı:but boss
yabancı:allright whatever
yabancı:ok boss ı'll let myself out
sen: you didnt filled up your working time limit to deserve severance pay
sen: the do you need me to help you to find the exit
yabancı:(shows his middle finger on his way out)
sen: or are you gonna throw your self from the window
sen: you were so fucking crazy agent 0031
yabancı:fuck you, you stingy old bastard
sen: i will never forget you
sen: take care of your small tight ass
yabancı:wanna hug it out?
sen: nope
yabancı:allright bye ex-boss


burdan ötesi türkçe, biraz daha uzatsak film olur klişesine girdim ben allah beni bildiği gibi yapar inşallah.

merhabade.com

omegle'nin türk versiyonu çok ilginç diyaloglar yaşatır insana öyle böyle değil.

http://www.merhabade.com

kurtlerin cogu turk ten daha iyi turkce konusmasi

<bkz: yok artık ebesinin amı ali sami>

sevisilen kizin hamileyim demesi

bir şeyi değiştirmez, yine çatır çatır sikilmesi kuvvetle muhtemeldir.

<bkz: pregnant porn>

<bkz: başlığı götünden anlamak>

<bkz: kedidir kedi> *

1. kata asansorle inip cikan apartman sakinleri

hayatta heyecan arayan kimselerdir; öyle ki sırf 1. katta yaşıyorlar diye asansör fantazilerinden mahrum kalmak veya halat kopması sonucu rahmetli olma fırsatını kaçırmak istemezler. 1. katta ki asansör kapısı mühürlenerek sorun çözülebilir. *

mewtwo

bende vardı bi tane bundan götünde made in china yazıyordu, çakmaymış meğer bi kaç savaş kaybettikten sonra uyandım ancak. * *

her an lafmacun u terk edecekmis gibi yapmak

<bkz: havlayan köpek ısırmaz>

<bkz: uçan kelebek osurmaz osursa da duyulmaz>

gelecekle ilgili hic umut yokken intihar etmemek

mantıklıdır! herkesin tek hakka sahip olduğu hayat oyununu sadece kazanamadığımız ve kazanma umudumuz olmadığı için kapatmak olmaz...

bunun yerine bazen mücadele etmek bazen beklemek bazense yardım almak gerekir,

nasıl ki sanal oyunlarda yardımcı öğeleri kullanmaktan yardım almaktan çekinmiyorsak, bir bölümü geçmek için defalarca denemenin gerekliliğini kabullenip uyguluyorsak; hayata karşı da böyle vazgeçmeden oynayabilmeliyiz.

toparlamak gerekirse bir kimsenin sırf umut olmadığı için intihar etmemesi gayet yerinde bir eylemdir. kaldı ki bu eylemi gerçekleştirmek için umutsuzluktan çok daha geçerli sebepleri olan insanlar olduğunu ve hala hayatta olduklarını da unutmamalıyız.

risk

ünlü düşünürlerimiz bu olgunun önemini şöyle vurgulamışlardır;

<bkz: göt ıslanmadan balık tutulmaz>

dilber firtina

içine şeytan mı girmiş diye sorulası kadındır... iyi ki idam cezası uygulanmıyor dedirtmektedir öyle ki bu kadını öldürmek onu ödüllendirmektir, müebbet hapis cezası alması dileklerime haiz insan. *

diregi yalayarak orgazm olan top

işini severek yapan bir gay striptizci olabilir. *